HTML


cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

Egy szakközépiskolásnak minden vicc új

2008.01.31. 00:26 Tbg

És rögtön képregényt gyárt belőle.


Az egyik szakközepes órán magyarázta a tanár nekünk, hogy az ő idejében még nem volt ilyen, hogy Superman meg Batman, maximum bitumen. Ennyi elég volt a legenda megszületéséhez:) Első küldetésén Bituman megmenti a veszélyes anyagot szállító kamiont a rozoga magyar út alattomos kátyújától

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr36318511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Condottiere 2008.01.31. 01:51:51

Ez fantasztikus komolyan mondom, muszály volt? Én se igazán értem miért tolják enynire ezt a blogot, hacsak nem az a fránya exhibícionizmus.

amúgy meg:
első

Gilderoy 2008.01.31. 08:01:05

Corpsetrans :))) Király.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.31. 08:08:51

ez egy baromság, mivel volt Superman már eléggé régóta...

hogy pontos legyek az első képregény 1938-ban jelent meg Superman-ről, Batmen-ről pedig egy évvel később 1939-ben rajzoltak először.

úgyhogy a középiskolai tanár vagy egy 150 éves vén szar, vagy egy tudatlan, világtól ezárt barom.

úgyhogy hajrá középiskolai tanárok, legyetek okosak és osszátok az észt, és mondjátok a hülyeségeket, hogy Bitumen, meg ilyesmi.

seggfejek.

dr. Wilbur Swain 2008.01.31. 08:26:24

na, akkor a "muszály" az igazából muszáj ;)
a tisztelt tanár úr is a szokásos poénjait lövögeti szerintem már vagy negyven éve, Isten éltesse még sokáig

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.01.31. 08:29:21

Sokan teljesen ki tudnak borulni ezeken a rajzokon.

zebi 2008.01.31. 08:30:01

holex: a vén szar az nem a 70 éves peesti nyugdíjas? a 150 éves az már tudhat valamit, ráadásul a rá számolt nyugdíjkeret többszörösét felélte már, tehát messze nem lehet olyan szar.
csak: a rajzot meg nem fikázom, mert "méneménrajzoltam".

Szil-Ka 2008.01.31. 08:40:24

Aki kiborul ilyen rajzokon, az minek jár ide? :)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.01.31. 08:47:29

Itt valami nem stimmel. Nem, nem, itt vannak problémák.

Beütöttem a kamionon látható webcímet, de a masina azt írta ki, hogy not found.

Itt valami bűzlik...

2008.01.31. 09:25:30

Hehe, ez jó! Mikor én gimis voltam, kitaláltam a Magic Traint (vasútfertőzésem van, már 5 éves korom óta), ami a legszebb, leggyorsabb és még sín sem kell neki. Semmi köze a szopóláda MÁV-hoz! Viszont borzalmasan rajzolok... :-D Annyira bele voltam álmodva, hogy még dalszöveget is írtam róla. Hiába, fiatalság, bolondság...

steelhand 2008.01.31. 09:26:59

Holex, a komcsik alatt nem jott be szupermen, hogy megvedjen. Mo-n csak a 70' évek kozepetol hallottak rola!
Egyebkent a bekaemberes poent is lerajzolhatna valaki...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.31. 15:10:34

zebi: igen, igazad van, lehet, hogy 70 éves, és pesti vén szar. :)

kőporosvazelin: akkor ne azt mondja, hogy nem volt az ő idejében, hanem, hogy nem tudott róla, hogy van az ő idejében. mert azért a 70-es évek közepe óta bárkinek volt közel 30 éve, hogy utánajárjon annak, ami kimaradt annó. ha akart volna...

Verbalis Inkontinencia 2008.02.05. 09:23:23

Jaj...ezen én is borulok...ezer éves bituman poén, de ez mégis tecc. A kamion egyszerűen csodálatos.
süti beállítások módosítása