HTML


cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

Baltával verd szét a szemét iskolát!

2008.02.04. 09:50 szily

A szerzőnél, Stöckinél tömörebben én sem tudnám megfogalmazni ezt a sulibrutál stílusban készült, a Tini nindzsa teknőcök-hatást nehezen tagadó firkát:

Idő: 1995 körül Helyszín: Kandó Kálmán Műszaki Főiskola (amikor még nem a BMF része volt) A tantárgy neve: Problémaosztályozás és algoritmusok (de mindenki csak POA-nak hivta, hányásszerű hangot imitálva ismételgettük ezt a karaktersort) Anyaga: papír, tinta

 

Szerintunk: (5/5)
Szerintetek: (3,1/5)

4 komment

Címkék: iskola pusztítás figuratív fantázialény


A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr52321259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tt_tt 2008.02.04. 13:31:41

A jo kis Csink fele eloadasok... de szerettem oket... ertem mi motivalt a rajzra

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2008.02.04. 16:19:40

A kibelezett egeret nézegető egér a legjobb! :))

majkul 2008.02.05. 08:53:32

Én inkább Doom-os hatást vélek felfedezni. :D
süti beállítások módosítása