HTML


cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

György Péter-pólót adunk ajándékba!

2008.02.05. 16:38 Tbg

Bede Kínáról írt cikke valami érthetetlen okból megrengette a világsajtót és magát György Pétert is. Az öreg matávos ennek apropóján újfent elmondta véleményét az Indexről, jót nevettünk rajta. Pl. azon, hogy "az Index semmi más egyébként csak egy médiahack".




A pólóra is applikálható mű photoshoppal készült, de firkaidőn (1 órán) belül.

Szerintunk: (5/5)
Szerintetek: (3,7/5)

46 komment

Címkék: index györgy péter eddie


A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr81326554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.05. 17:46:00

index logós pólót szeretnék, tudom, hogy ez itt off, de lehet-e szerezni?

amondó (törölt) 2008.02.05. 18:03:43

„...ez a ...hm... internetes sajtó... nevezzük jobb híjján ennek“ LOL „nem lehet, hogy ez az újfajta médium az, ami kiváltja ezeket a stílusjegyeket...” Olyan bájos ez az ősi szocialista bizalmatlanság 2008-ban a több évtizede létező internetes nyilvánossággal szemben.

GyP-nek meg csak sikerült Orbán Viktort is megemlíteni egy mondatban Tomkettel. Nehéz volt idáig asszociálni, de sikerült. És megtudtuk, hogy az index szélsőjobboldali médium, bocs, médiahekk. Sőt, fokozza: radikál is!

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.02.05. 18:03:53

Bkv, hülye vagy?
A György Eddie erőssen tetszik. Már 1998-ban megmondtam, hogy ez egy f@sz.

Balt 2008.02.05. 19:20:37

Hát ez überfasza! :))
Elvtársak, én már akkor megmondtam, hogy ez egy szélsőlyobbódali kígyófészek, mikor a Werberjugend lelepleződött. Nem csoda, hogy szegény xenofóboknál kiverte a biztit, ugye, Drágavulágúr?! :))

W Joe 2008.02.05. 19:32:51

Jó a póló :)

Szeretem a média hekket. Lisztbe beforgatva, paprikázva, jól kisütve :D

2008.02.05. 19:45:48

attól tartok, GyP netto baromságainak indokolt kikacagása elnyomja az (ön)kritikai érzékenységet, merthát azt ne felejtsük, hogy valóban legalábbis meghökkentő egy utibeszámoló/országsketch elején azt olvasni, miszerint az alkotó nem kommunikált a helybeliekkel... poénnak közepes, újságírásnak egyszerűen felelőtlenség. aztán meg ezt-azt leirogattak már Kína történelméről, amit érdemes talán alaposabban elolvasni, mielőtt az ország történetének mélyrétegeit fejtjük fel... és ez az egész tényleg kicsit a (hazai) internetes újságírás defektjeiről is elgondolkodtathatna némelyeket, ha pillanatokra legalább kibillenének az olyanyira stabillá vált indexes húdekeményfijúkkvagyunk/lealázunkbárkitis/azatuti pökhendiségből

csakmost 2008.02.05. 20:03:37

Most kissé kiakadtam.
Pont olyan GyP reagálása, mint a cikk ! A nagy különbség, hogy az Index még egyet...kettőt...belerúg az őt kritizálóba !
(Tényleg: lehet az index firkászait egyáltalán kritizálni?)
Ja! És miért "öreg matávos" ? Mert a "matáv" a látogatottabb {origo} tulajdonosa...és az Index matáv fóbiája nem maradhat ki egyetlen fika cikkből sem. Ez elég unalmas.
És most a csavar: én szeretem az index.hu-t, néha a vitriolos cikkeit is, de már annyira búlvár, hogy a keveseb több lenne ! Vagy este lesz index pillanatok a Story TV-n?
És most lehet engebb rugdalni...tessék ! tessék!

erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2008.02.05. 20:10:55

Kedves Csakmost!

Az Origó már nem látogatottabb, mint az Index, legalábbis ez nem egyértelmű. (Sokmindent lehet ugye márni sokféleképpen.) GYP-t pedig sokféle szál köti a T-csoporthoz.

ti

csakmost 2008.02.05. 20:15:07

T. Imre !

1.Akkor eme rosszindulatú és légből kapott feltételezésemért elnézést kérek !
2. a "sokféle szál"-ról nem tudtam, de nem, ha így is lenne: ÉS ?

Üdv

cs

csakmost 2008.02.05. 20:15:46

2. a "sokféle szál"-ról nem tudtam, de még, ha így is lenne: ÉS ?

Tbg 2008.02.05. 20:18:36

Az ÉS-be is ír, igen

Büdösgyökér 2008.02.05. 20:19:53

Minden szentnek magafelé hajlik a keze.

erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2008.02.05. 20:21:20

1. Nem rosszindulatú, sokáig így volt, mostanában érjük utol bizonyos mutatókban, szóval lehet vitázni, hogy melyik látogatottabb, de a tendencia most nekünk jó.

2. És? Te kérdezted, hogy miért öreg matávos, én meg válaszoltam. Különben vannak olyan kultúrkörök, ahol ha valaki fizetett alkalmazottja, tanácsadója akármilye egy cégnek, akkor nem nyilatkozik annak közvetlen konkurenséről, vagy legalábbis nem függetlenként tünteti föl magát, azaz jelzi, hogy hova köti az érdekeltsége.

ti

Tbg 2008.02.05. 20:21:31

Kivéve, ha keresztre feszítik

Balt 2008.02.05. 20:38:58

A cikk - mondhatni - tárgyilagos. Két hónap alatt elég sok tapasztalatot szerezhet egy érdeklődő ember, még ha nem is beszéli anyanyelvi szinten a kantoni dialektust... Nekem hiteles, sőt, felettéb elgondolkodtató. Hogy xenofób lenne...? De könyörgöm, ahhoz képest, hogy itthon a saját fajtánk utálata a kívánatos?!

Büdösgyökér 2008.02.05. 20:40:52

Annyi ötletem lenne keresztrefeszítésre, hogy részvénytársaságot lehetne alapítani rá. Inkább nem merülök el a témában.

A cikk amúgy tényleg necces.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.05. 21:04:43

Üdvözletem a tájékozatlan, újszerű amerikai újságírók táborának, az indexnek. (ezek után mondják, hogy az index nem tekinthető újságírásnak)

Hülyékezek:)

csakmost 2008.02.05. 21:06:24

GyP nem matáv alkalmazott !!! Tanácsadó ? Külsős ? Mmatávos telefonja van? Lehet, ki tudja, de nem matávos ! Egyébként ez igen erőltetett volt, hiszen ilyen alapon kis hazánkba senki nem mondhatna véleményt semmiről, mert találnánk valahol egy kis összefonódást.
pl. dolgozik-e az indexnek olyan akinek "westeles", azaz 0630-as a mobilja ??? Akkor azzal most mi lesz? pl az egyik kiemelt cikkíró egy "matávossal" állandóan együtt pecázik. LEFEJEZNI! stb stb
Az index logikája szerint Ő egy T-spion, egy T-bérenc ????
jól elbeszélgettünk a lényeg mellett, de figyelni kell a részletekre ! :)

na üdv !

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.05. 21:11:30

Megcsörrent a háttérbe a Sinus 100 -as telefon, majd feltették tölteni:) Itthon is ilyen van, ismerem:D

Francescoli · http://smints.blog.hu/ 2008.02.05. 21:40:04

csakmost:
Ti rokonok vagytok? Esetleg te is t-s vagy? Vagy...?!
Nem szeretnélek megbántani (mint rokont/kollégát/vagy...-ot), de azért észre kellene venni, hogy ez az ember sajnos beteg. Szellemileg nem ép. (Hogymondjamcsakmásképpen... szerintem aki olvassa GYéPé megnyilatkozásait, az régóta érti.)

Nádori Lídia 2008.02.05. 21:55:23

Egyszer gyerekkoromban azt firkáltam a falra, hogy "büdös zsidó". Amikor az apám meglátta, lekevert egy irdatlan pofont, majd elmagyarázta, kik azok a zsidók, és miért nem mondunk ilyet. Utána infantilis apagyilkossági fantiáziáim voltak. De mindez már a múlté.

csakmost 2008.02.05. 21:56:45

GyP-ről van véleményem. Nem jó. SŐT!
De nem ez lett volna hozzászólásom lényege. De akinek ezt magyaráznom kell, annak mindegy...minek is teszem.

F-nek:
"Ti rokonok vagytok? Esetleg te is t-s vagy? Vagy...?!"
na, az ilyeneknek ír az index. (hogy egyértelmű legyen : nem vagyok rokona, se nem T-s)
De akinek nem tetszik valami a cikkben/ből az csak ez lehet, mi? Rokon... Jó reggelt Magyarország !

egyéb szinonímák Francescolinak:

aki nem jobbos az komcsi
aki nem komcsi az náci

kérlek folytasd! (nem ám! ez olyan költői kérés volt! )

Ugyanazanő 2008.02.05. 23:56:06

"Bunkóság és felelőtlenség jobboldalisága" Igen, teljesen egyetértek GYP-vel. Nemcsak a cikkre, hanem túlnyomórészt az Index-re is igaz ez. Egyéni élet esetén sem túl jó kombináció, de így kifejezetten veszélyes.

Hegyirablo 2008.02.06. 00:51:38

Bár én szeretem az Indexet, ezt a reakciót most rossznak tartom.
A kritikát is viselni kell, esetleg tanulni belőle.
Nem rokonszenv keltő ennek ellenkezője, kicsit arra emlékeztet, mikor az ezüstérmes nem kezet nyújt, az aranyérmesnek, hanem belé rúg.

subabubba 2008.02.06. 01:55:46

Csakmost
GYP állítólag (nem voltam ott, de olyanok mondták akik a hírközlés szabályozásával foglalkoztak) az a baloldali lobbista mutyizsonglőr volt, akinek sikerült mélyfagyasztani a matáv monopóliumát, (még a Fidesz idején is), ezzel kellemesen visszavetve a hazai netfejlődést.

Személy szerint egy ocsmány monopóliumnak tartom a T-Com-ot, 14.000 Ft-ot (!!!) spórolok havonta amióta átmentem egy másik szolgáltatóhoz. És hid el, sok ember nem megy át, mert hozzászoktak, hogy csak egy szolgáltató van.

Amúgy lehetett volna a T-Com-nál is olcsóbb internetem, csak ki kellett volna kötnöm 3 hónapra a netet, aztán vissza. Ez nem jellemző a jól működő nyugati országokra, vgy ha igen, akkor legalább utálják az ilyen cégeket, pl. Microsoft.

Na most ez a György Péter bácsi a nagy segítségért cserébe komoly pénzeket tud szakasztani. Mondjuk KitchenBudapestet, meg mukkot hoz létre, és persze jó sok janicsárral veszi körbe magát, akik hajbókolják, és mindent megtesznek érte, mert azért tegyük hozzá, ezek közt vannak király (vagy annak tűnő, ezt nem tudom eldönteni) dolgok, de egy monopólium életben/monopóliumként tartása árán.

És hát az sem mellékes hogy úgy kritizál egy médiumot, hogy egyértelműen érezhető rajta hogy tematizálni akar vele szemben (gonosz Index), miközben nyilvánvalóan elfogult.

A legtöbb tanácsadó az ilyen esetek elkerülése végett próbál semleges lenni, de hát egy GYP minek is vacakolna ilyen apró nyugati szokásokkal.

speciel 2008.02.06. 08:31:02

Szerintem sem százas a jó öreg Gy.P.
Ugyanakkor némelykor az Index is szánalmas "produkciót" nyújt.
Télleg':Ki és miért nyomta hetekig a féloldalas Nemzeti Sportos hirdetéseket? (Ti., ki mit mondott az Indexről??)
Merthogy orbitális baromság volt és kurva sokba került, az biztos.

Csülök 2008.02.06. 08:48:27

Rovatcím az Index bloglistájáról:

Olimpina

Szellemes. És minden nap kap ilyen kis tréfás címet a kedves és jól láthatóan igen nagyrabecsült közönség.

Végül is nem gond, ha az Index mindenkit hülyének néz, de ha észreveszi valaki, abba jól bele kell rúgni.

Spiderpig 2008.02.06. 08:48:40

György Pétert minden tisztességes embernek szemen kellene köpnie, nem csak a magyar internetezők elen elkövetett bűnei miatt, hanem azért is, mert bár nyilvános vitában Tomcattől kezdve Worlukon át Váncsáig mindenki porba alázta, még mindíg megpróbálja eladni magát, mint mértékadó véleményformálót. Persze ehhez kell Bolgár "Barnanyelv" Gyurka is, de hát tőle aztán tényleg nem többet várni.
Szóval jöhetne már egy punkzenekar, aki elénekli:

"György Péter, a kurva anyád!"

mikipeti 2008.02.06. 10:06:32

Azért valljuk be, ez a Maiden borító nagyon ótvar lett. Jobb lett volna egy firka!

Ja, az erdeti cikk egyik legszebb mondata: " Sajnos nem nagyon beszélgettem velük, mert közülük alig néhányan beszélnek olyan nyelvet, amilyet én is."

Ezt valójában egy Magyarországról szóló amerikai cikkből lopta Bede, csak már elfelejtettem az eredeti címét.

gergely 2008.02.06. 10:29:47

Ne foglalkozzatok már annyit ezzel a kommunizmusból itt maradt Györggyel,meg a Bolgárral se.Még azt találják hinni,hogy ők a megmondó emberek,akik tudják a tutit.
Felnőtt egy új nemzedék - újságírók is - akiknek - ez belátható - már más a gondolkodásmódja,attitűdjei stb.,mint ezeknek az öreg leharcolt egyéneknek.
Fikázzuk egymást,néha dicsérni is lehet.:)))
Nincs olyan újságcikk,úti beszámoló,amibe ha nagyon akarom,ne lehetne belekötni.
Nekem ez a kínai úti beszámoló tetszett.Nem férhet minden bele.

kerenszkij 2008.02.06. 10:41:08

A zindex érzékeny lelkű publicistái, szerkesztői inkább arra legyenek érzékenyek, hogy ne legyenek hibás főcímek az oldalon, és a cikkek szövegeiben se legyenek ordító melléütések, sületlenségek...
Gy. P. meg ugasson amit akar...kit érdekel...
Bede meg egy pcs

mikipeti 2008.02.06. 10:57:58

Szerintem attól fosnak (GYP, BGY), hogy a sok buta magyar olvasó nem érti az iróniát meg a gonzót.

Pedig a magyarok okosak.

Amúgy a cikk nem is egyszerű úti beszámoló, hanem részben önvallomás. Megtudhatjuk Bedéről, hogy nem beszél kínaiul, viszont angol alapszinten biztosan, hogy fél a muzulmánoktól és a kínaiaktól, hogy bízik az amerikaiakban, nem szeret lökdösődni, gyerekkorában pedig gonzó helyett Panorámán kellett felnőnie.

subabubba 2008.02.06. 11:39:44

Sztem tök jó cikk.

fortin2:
Ezt írod:
"azt ne felejtsük, hogy valóban legalábbis meghökkentő egy utibeszámoló/országsketch elején azt olvasni, miszerint az alkotó nem kommunikált a helybeliekkel... poénnak közepes, újságírásnak egyszerűen felelőtlenség. aztán meg ezt-azt leirogattak már Kína történelméről, amit érdemes talán alaposabban elolvasni"
Gyorsan el is olvstam a cikket, legalább ezt köszönöm neked. Ez a mondat az amiről beszélsz:
"Sajnos nem nagyon beszélgettem velük, mert közülük alig néhányan beszélnek olyan nyelvet, amilyet én is."
-tehát nem azt mondta hogy nem kommunikált, hanem hogy nem tudott beszélgetni
-amit a történelemről írsz, az totál felesleges okoskodás, semmilyen fikázás nem hangzott el Kína történetével szemben, inkább ilyen megjegyzések: "Le a kalappal Kína előtt." vagy "Nem azért elképesztően érdekes hely ez, mert most éppen rajta a világ szeme, hanem mert nincs még egy ilyen - jobb szó hiányában - teljes hely a világon - már ha a mienket nem számítjuk."

Speciel én is félek egy egymilliárdos diktattúrától, ami 30 éve produkálk 10%-os növekedést (nálunk3-4%), és semmit nem tart tiszteletben a növekedésért cserébe: sem vallásokat, sem nemzetiségeket, sem tulajdon/szerzői jogot, sem emberi jogot. Szerint ez a normális. Az külön ilyesztő, hogy a kínaiak nem lázadnak fel ez ellen.

mikipeti 2008.02.06. 11:56:28

subabubba!

Összeszorul a szívem mikor arra gondolok, hogy a nyugat milyen figyelmesen hódította meg a világot!

Nem írtottak (vagy tunk?) pl. indiánokat, nem erőszakoltuk rá a vallásunkat senkire - tán épp mienk a legsikeresebb keresztes hadjárat -, nem is folytatom... Mert az olyan régen volt, akkor még kulturálatlan-felvilágosulatlan emberek voltunk. Szóval melyik hatalom tart tiszteletben bármit is, ha egyszerűen elnyomhatja?

Azért ne félj!

Ouroboros 2008.02.06. 13:10:17

Úbazdmeg, úbazdmeg. Végighallgattam. Most már tudom, ki az a György Péter, bár ne tudnám.

Lehet, hogy Bede egy pöcs, lehet, hogy Bede téved, de az a cikk MEG VAN ÍRVA, úgy, ahogy minden cikket kéne, de csak keveseknek sikerül. Jó olvasni, mert azt mondja, amit mondani akar, nem finomkodik, nem nézi hülyének az olvasót, a hanganyagon beszélgető két úrral ellentétben. Azon a nyelven szól, amit én természetesnek érzek. Mint irodalmi alkotás, mint SZÖVEG, az a cikk üdítő színfolt még az Indexben is.

Bede TUD írni, szerintem ez fáj a legjobban a két faszkalapnak. Az irígység rágja őket.

sbf (törölt) 2008.02.06. 17:51:12

Mint irodalmi alkotás? Te milyen könyveket olvasol? Olvastál már valamit GYP-től? Mert ha nem, akkor nem biztos ám hogy igazad van.

sbf (törölt) 2008.02.06. 17:52:29

Egyébként kedvelem Bedét, a KK-t is mindíg olvasom...de azért az irodalmiságtól hatalmas messze van!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.08. 08:53:09

Éljen Györgypéter!
Biztos igaza van, ha ő azt mondja, hogy a zindex egy szélsőjobboldalimédiahekk, akkor a zindex tényleg az. Éppen ezért meg kell alapítani a Györgypétergárdát, és jó alaposan meg kell tisztítani a szélsőjobboldali mocsoktól minden olyan helyet, ahova a zindex mocskos szélsőjobboldali keze betette a lábát!
Először pl. pont a klubrádiót, meg a Györgypétert is jó alaposan le kell sikálni!

Az egyszeri Juhász · http://akol.blog.hu 2008.02.08. 10:34:39

Dickinsonek valami plagiumot emlegetnek...

notbuddhistprslave 2008.02.08. 11:23:02

gyp legszimpibb mejelenési formája EVER! hol lehet rendelni ilyen pólót?

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.02.19. 09:26:50

nem megy a link, e!
intézkeggyetek
süti beállítások módosítása