Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

54 ezren szavaztak fasszal és pornóképpel?

2010.04.11. 23:48 -Szűcs Gyula-

"54328 érvénytelen szavazat - Köszönjük!", harsogja a szavazfasszal.blog.hu, akik abban bíznak, mindenki ejakuláló pöcsökkel díszítette ki a szavazólapját. Nem akarjuk elrontani az örömüket, miszerint voltak, akik Eric Cartmenre és Döglégy Zolira szavaztak, inkább posztoljuk gyorsan a kedvenceinket:

 

3. hely: Harmadik, kicsit mimózalelkű helyezettünk faszrajzolással kezdte, majd valószínűleg elszégyellte magát, és lelkiismeretfurdalástól gyötörve a közkeletű brokimotívumból egy aranyos húsvéti nyuszit csinált.

Még több pajzán szavazócédula itt, és a hajtás után!

 

2. hely: A ravasz szavatszámlálók visszaélési lehetőségeit minimálisra korlátozandó, második helyezettünk nagy műgonddal kis brokikat rajzolt minden karikába, majd a parlamentbe bejutott, és azon kívül rekedt pártoknak is üzent.

 

1. hely: A legelborultabb faszozó pedig nem egyszerűen pöcsöket rajzolt, pornóképet ragasztott a szavazólapjára, majd alákanyarított egy sommás "Egyik sem!"-et. Zseniális!

Faszt, csöcsöt, anarchiajelet rajzolt a pártok neve mellé, vagy a képviselőknek szóló mocskos üzenetekkel dekorálta ki a szavazólapját, mielőtt bedobta volna az urnába? Küldje el a Cerkablognak!

Szerintunk: (5/5)
Szerintetek: (4/5)

153 komment · 5 trackback

Címkék: szex szavazás fasz trágár

A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr131913306

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: CSAK A FIDESZ! - a győzelmi videó 2010.04.12. 14:34:50

Csak a Fidesz! - Szó szerint. Nagyon komoly győzelmi videó, de szigorúan csak nagyon erős idegzetűeknek.;) function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u='+encodeURIComponent(u)+'&...

Trackback: Tragikomédia 2010.04.12. 11:11:20

A tegnapi nap után, ma úgy ébredtem, hogy nem tudtam a tükörbe nézni. Életem legnagyobb lehetőségét szalasztottam el azzal, hogy nem vettem a kezembe egy kamerát és nem ugrottam neki a választókerületeknek.Ennél jobb burleszket, vagy tragikomédiát, ami...

Trackback: Morvai és Orbán együtt ünnepel – videó 2010.04.12. 09:47:37

2010. április 12. - új korszakra ébredt Magyarország. Hajszál híján Fidesz kétharmad, bő 16% Jobbik, van ok az ünneplésre. Exkluzív videó! ;) function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/...

Trackback: Választások 2010: A legérdekesebb rendkívüli események a szavazáson 2010.04.12. 01:20:05

De, komolyan tiszta dedó. Volt aki széttépett, volt aki égetett szavazólapot, de volt aki részegen szavazott vagy hisztizett és volt ám fényképes dokumentálás nyilvánosan a titkos szavazatról. Dátum: 04-11 07:50:20 Terület: VAS OEVK: 04 Település: Cell...

Trackback: 54328 érvénytelen szavazat - Köszönjük! 2010.04.12. 00:08:25

Mivel a kritikus órákban behalt a terheléstől blog, ezért alternatív megoldásként a picasára kerültek fel a képek. Még pár perce is érkezett új kép emailben, és a feldühödött Bocskai úti szavazóktól is várunk további Faszos szavazólapokat!Úgyhogy ide a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orcsány_Virenc 2010.04.12. 06:56:01

Olcsó játék hülyegyerekeknek. Ha nem tud választani, azt másképpen is ki lehet fejezni, nem csak tahó módon.

Gera 2010.04.12. 07:07:34

Tévednek, akik azt hiszik, hogy nincs értelme az érvénytelen szavazat leadásának. Mert mi van most? Minden párt ünnepel, hogy győztek. Mi lenne, ha lenne 10-20 százaléknyi érvénytelen szavazat? Világosan látszódna, hogy van 1-2 millió ember, aki odafigyel, akar szavazni, csak azt várja, hogy jöjjön végre valaki, aki őt is megszólítja.

Mondjuk faszt azért nem rajzolnék :)

lyesmith 2010.04.12. 07:24:17

A politikai felhozatal volt szánalmas nem az hogy az emberek elmondják a véleményüket.

szürke_tag 2010.04.12. 07:48:21

Valóban kellene egy rublika arra is ha valaki senkit nem tart alkalmasnak a vezetésre, nem tudja elfogadni azt a programot amit nem is ismer választáskor. Azoknak a barom gennyes elítélőknek meg üzenem akik azt mondják, hogy nemvolt kire szavazni bennetek van a hiba, hogy vakok, ők már eladták magukat és tuti nem a mindennapi kenyérért küzdenek. Mert egy gerinctelen ember akinek tele lopott szajréval a zsebe talál magának pártot, azt amelyik a konchoz segítette őt is. De egy tisztességes, állampolgár csak olyan pártokat lát akinek lopás az életeleme. Talán a jobbik nem az, de kitudja, ott meg a gyűlölet a büdös.

scorpioscorpio 2010.04.12. 08:02:41

.....Ti elhiszitek h ennyi érvénytelen szavazat volt?

icceman 2010.04.12. 08:07:10

Nincs ezzel a rajzolgatással semmi gond, a szavazók próbálnak a politikusok szintjére érni.
Most már értem , miért tartott helyenként ilyen sokáig a szavazás :)

szürke_tag 2010.04.12. 08:10:38

Így legalább azon állampolgárok akik éltek szavazatjogukkal, (bár ezt rajz nélkül szóval is megtehették volna) De működik a felelősség érzetük. Vették a fáradtságot és éltek jogaikkal. Nyilván nemcsak ők szavaztak nemmel hanem azok is akik a kisebb rosszra szavaztak. De valójában egy elnyomott szegénységbe jutó saját bőrén nyomort érző
választónak nemvolt kire szavazni tiszta szívvel. A gerinctelen zsebeit tömő réteg pedig nyilván ezt nem értheti, mert elv nélkül arra szavaz akitől többet remél.

Flúgatlan 2010.04.12. 08:10:49

Primitív tahók vagytok! Idétlen serdülők önkifejezési módja ez. Miért nem maradtatok inkább otthon?

szürke_tag 2010.04.12. 08:12:31

@Flúgatlan: Úgy látom te már a neveddel is hazudsz.

ju offa 2010.04.12. 08:19:31

54328 érvénytelen szavazat???Van az, amikor pár hülye miatt szopik az egész osztály.

Gera 2010.04.12. 08:28:08

@scorpioscorpio: Miért, te mit hiszel, hogy csalt a fidesz? Mert ugye ők nyertek. Hagyjuk már ezeket az ostobaságokat...

scorpioscorpio 2010.04.12. 08:32:10

...hát nem a Fideszre gondoltam:-) és nem konkrét pártra .....hanem a szokásos szarkeverésre ...

scorpioscorpio 2010.04.12. 08:36:09

...a szarkeverés lehetőségére....érdekes mondatok hangzottak el később Botox Lady szájából: ...és majd külön megköszönjük a ránk szavazóknak...sorry h nem lennék pontos...érdekes honnan fogja tudni h ki is az név szerint??? Botox Lady kiakadt mint az oviban:" ha nem azt játsszuk amit én akarok akkor hazamegyek...

GodisMJ23 · http://www.youtube.com/watch?v=6icwrLvZGhA 2010.04.12. 08:39:32

úgy látszik egyesek képtelenek felfogni, nem volt olyan erő, amire nyugodt szívvel szavaznék, DE azt sem akartam, hogy azt higgyék odafenn, hogy csak simán passzív vagyok, és baszok elmenni szavazni. tévedés, mennék, sorba állnék, várnék stb.
és aki fentebb oly jól rávilágított, tévedés, hogy a többet ígérőre szavaznék, ellenkezőleg, arra szavaznék, aki a bajnai kormány munkáját vinné tovább, aki végre nem herdál, nem bassza el a választási költségvetést, és nem csinál sok %-os hiányt, felvállal népszerűségcsökkentő lépéseket, nem a saját érdekeit nézi hanem az országét, olyan nyugati módon.
azzal viszont egyet értek, hogy nem kell faszozni, én egy szimpla érvénytelen szavazatot adtam le, egyik sem felirattal.
ha olyan nagy bűn lenne, akkor a nálunk fejlettebb országokban nem lenne külön rubrika ennek a véleménynek. az 54000szavazaton pedig elgondolkozhat mszp-től fideszig mindenki.
az pedig hogy név nélkül kell, az a mai politikai elit szégyene, bár gondolom aki ezt felvetette biztos fideszes szavazó, könnyen vagánykodik. de amikor egy állásinterjún számít ki hova szavaz, akkor az ember sajna meggondolja merre húz a ceruza.

Heck Elek 2010.04.12. 08:41:50

Még egy szavazást se tudunk jól megszervezni ebben az országban, hozott egy olyan törvényt a 386 marha, hogy 7 órát kellett sorban állni.
Alkalmatlan hozzánemértő tahók gyülekezete az egész politikai elitünk, pontosan egy nagy lófasz az , amit a szavazólapra érmelnek.
Én azt vezetném be, hogy a jelölteknek egyenként végigi kelljen nézni minden nekik szánt üzenetet a szavazólapon.

LakatosWinnetou 2010.04.12. 08:42:14

Első gondolatom:
Gratulálok minden kedves "így" szavazó anyukájának a hülye gyermekéhez, büszke lehet rá. Rajzolj faszt a szigorlatodra, kíváncsi vagyok, mit érnél el vele. Vagy névvel már nem menő, ugye? Sírtok, mint fürdős kurvák, hogy hol tart ez az ország, miközben ti magatok sem veszitek komolyan.
Második gondolatom: néztem "élőben" az OVB ülését. Sajnos ők sem veszik komolyan. Ennyi töketlen barmot egy rakáson ritkán látni. A kócosfejű elnökbácsinak fel kellett volna állnia, hogy "elkúrtuk", és további eredményes munkát kívánnia az utódjának. De csak azután, hogy visszalapátolta a szart a lóba.

scorpioscorpio 2010.04.12. 08:42:25

...az OVB látszat-tökölődése is azt igazolta h "ezek" még az utsó órákban is kitalálnak vmit...frankón féltem!!jogosan, volt már ilyen, ...és ez a "szarkeverés" is az egyik alkalmas eszköz lehetett volna, sok kicsi sokra megy, ...de mivel a pár órás időhúzás alatt kiderült h nem lesz meg a társadalmi támogatottságuk, és egy újabb megerőszakolt választási eredményből balhé lenne, 3 másodperc alatt szabad utat "engedtek" a már tudott információáramlásnak...

Magenta (törölt) 2010.04.12. 08:42:56

És ilyen emberekkel van tele az ország... Alacsony nagyon a kerítés az állatkert körül.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 08:44:09

Én csak azt sajnálom, hogy ilyen kevesen szavaztak érvénytelenül.
Amúgy árulja el valaki, akkor mától a Kánaán környékén keressem Magyarországot, ha meg akarom látogatni a rokonaimat?...

Éljen Bohémia! Éljen a sör!

scorpioscorpio 2010.04.12. 08:44:32

Szingapúrban állampolgári kötelesség szavazni és aki nem teszi az komoly pénzbüntetést is kap....működik is az országuk!!..és nem lesz "good citizen..." ...de ne is ugasson később senki aki azért megy el h így véleményezzen...bár ez Őt minősíti...

scorpioscorpio 2010.04.12. 08:48:47

...nincs Amerikai nagybácsi...MI VAGYUNK ITT!!! RAJTUNK IS ÁLL...V BUKIK...TE NEM FOGOD MEGLÁTNI A KÁNAÁNT:-)
WASS ALBERT: ...A SZABADSÁG NEM KOLDUSOK TARISZNYÁJÁBA VALÓ ALAMIZSNA...
VALAKI TÉVEDETT C KÖNYVBŐL.

ZBR 2010.04.12. 09:02:15

Azt mindenki tudja ugye, hogy a szavazólapot lefényképezni tilos?

Lehet fasszal szavazni, lehet pornóképpel is szavazni, de ami kifejezetten tiltott, azt miért csináljátok???
Ennyi erővel fel is gyújthattátok volna szavazókört így fejezve ki nemtetszésetek...

NYulacs 2010.04.12. 09:22:53

hogy ki hogyan él állampolgári véleménynyilvánítási jogával, az ő dolga.

de nem 54.000-es a faszrajzolók köre, álljunk azért meg egy pillanatra. például feherhollo.hass.hu/
valtozas.org/
valasztas.freeblog.hu/archives/2006/03/17/1369722/
és még sorolhatnám. hogy (hozzátok passzolóan) stílusos legyek, nem ti találtátok fel a pinán a lukat.......

LakatosWinnetou 2010.04.12. 09:23:20

@ZBR:
Ezt pl. én sem tudtam. Viszont a szavazz fasszal felhívás akkor nyílt felhívás törvénysértésre, ha jól értelmezem.

thatwasnice 2010.04.12. 09:35:59

nem értem ennek mi értelme van...

Doryyka 2010.04.12. 09:43:10

Az utolsó képet Orsós Viktornak ajánlanám azzal, hogy vele is ugyanezt tegye mondjuk Pokorni vagy Navracsics.

monyon le 2010.04.12. 09:44:52

Hogy valaki időt és energiát szán arra, hogy kiválassza a"faszos" képet, kivágja, vigyen magával ragasztót, majd fel is ragasztja a szavazó lapra, lefotózza felteszi a netre...
És büszke, hogy Ő most megmondta! Inkább ásná el magát, hogy erre pazarolta energiáit - bezzeg odahaza a fotelből megy nyomja a hülyeségeit, hogy kell a változás! Nyomoronc egy kispolgár ám az ilyen, szánalmas.

Glg 2010.04.12. 09:52:59

@R01: na igen...az megérne egy egész estés filmet.

sztem jó poén. viszont az igaz h akik így szavaztak azok nem jogosan reklamálnak majd ha valami nem tetszik nekik.

Doubledeceker 2010.04.12. 09:55:31

@monyon le:

Az nem lehet, hogy a kicsit jobban értesültek, a jelenlegi politikai paletán, nem találtak egyetlen olyan pártot embert sem, aki bármire, hangsúlyozom bármire is alkalmas lenne.

DE IGEN LEHET BAZDMEG, SŐT CSAK EZ LEHET.

Na jó egyetlen cél lehetet, a jelenlegi kormánytól szabadulni, na de nincs igazámn jobb, mind egy rakás otvaros szar.

Örülök, hogy az MSZP a sülyesztőbe került végre, de máris sírok, ha arra gondolok, hogy hamarosan megint egy köztörvényes bünöző lehet a belügyminiszter.

FASZT mindnek.

Amúgy ki a FASZ vagy te, hogy megmond, ki hogyan éljen a jogával?

Doubledeceker 2010.04.12. 09:58:05

@Glg:

"z igaz h akik így szavaztak azok nem jogosan reklamálnak majd ha valami nem tetszik nekik."

Te is valami degenerált vagy?

Hallottam nem egy embertől, hogy kusoljon aki az MSZP-re szavazott, hogy is van ez?

Ha fassazl szavaztam, akkor engem már meg lehet lopni, tűrhetem a korupciót, s m ég én is leszek a felelős.

Baszus, ha el sem megyek szavazni, akkor is egy jó országban kellene élnem, eleve egy normális helyen, mindegy ki lenne a kormánynál, a vezető érdeke is, hogy ne patogjunk szalagkorláttól szalagkorlátig, pláne ne végezzük a szakadékba, mert ő is az autóban ül.

Szánalmas fejtegetés.

GodisMJ23 · http://www.youtube.com/watch?v=6icwrLvZGhA 2010.04.12. 09:59:19

@LakatosWinnetou:
write only?
az törvénysértés ha lefényképezed bazdmeg

Labancz 2010.04.12. 10:01:28

@Doryyka: Nekem is pont ez jutott az eszembe, a M. Krisztinával. :-)

LakatosWinnetou 2010.04.12. 10:01:49

@monyon le:
Név nélkül fasza gyerek az ilyen. De ha mondjuk ezért bármilyen ejjnyebejnyét kapna, nem tudom, ugyanilyen faszagyerek lenne-e, döngetné a mellét.
Nem oviban vagyunk (éérted, OVI), hogy ekkora hülye gyerekes, paraszt poénokkal szórakozzunk.

Arról nem is beszélve, hogy az EGYETLEN lehetőségünk akaratunk kinyilvánítására a népszavazás.

Ha unatkozol b@zdmeg, találj ki értelmes szórakozást, vagy firkálj faszt a nappalid falára, korommal, azt fényképezd le, és mutogasd.

Aztán irány az OPNI.

Fashionistas 2010.04.12. 10:02:02

Gratulálok. Lúzerek. Aztán remélem kussoltok most 4 évig ha majd valami nem fog tetszeni!

Doubledeceker 2010.04.12. 10:04:14

@Kütyüuniverzoom:

Ez igaz arra is aki nem ment el szavazni? Basszus ez függetlne mindentől, ha nem szavazok, akkor is jár a normális elbánás.

Másrézst meg mindeki tudta mi lesz, tök felesleges volt elmenni, aki még sorba is állt.... :D

Escobar888 2010.04.12. 10:05:30

Ezek szerint biztosan van 54 ezer választásra jogosult akitől azonnal meg lehetne vonni lelkiismeret furdalás nélkül a választó jog mellett, minden egyéb olyan dolgot ami beszámíthatóságot igényel. Kezdve a jogosítványtól.
Gratulálok. Erre van időtök és más elfoglaltságotok sincsen.
Nem baj, ha nem akarsz szavazni, de időt elcseszni a szándékos rossz szavazásra...

Escobar888 2010.04.12. 10:08:24

Azt se felejtsük el, hogy van cirka 900 ezer ember akik 3. alkalommal is vissza lépnének ugyan abba a szarba. Na nekik is kéne egy gyógykezelés, de komolyan.

ari-pari 2010.04.12. 10:13:57

Aki azt hiszi 15 ezret keresnek nettóban a szavazatszámlálok, azok tévednek. Egy helységben kb 3-rom ember az aki pénzt kap, mert a munkájához tartozik, de közel sem 15 ezret. A pártok delegáltjai viszont semmit. Azok azért vállalják, hogy minél tisztább legyen a számlálás, mert érdeke a politika helyes iránya, gyermekeik jövője. Én is számláló voltam tegnap. Reggel 05:30-tól kezdtem és este 10:30-ra értem haza. Mi csak az egész papírt tollal áthúzott szavazólapot találtunk.

Doubledeceker 2010.04.12. 10:14:09

@Escobar888:

Mondjuk én azoktól vonnám meg inkább a szavazójogot, akik képesek mások szavazatai alapján megkérdőjelezni azok beszámíthatóságát.

Most kezdjük el mokndai, hogy aki a szocikra a jobbikra az lmp-re szavaz az szar ember?????

Hülye vagy e öcsém.

Írom ezt én egy Zzidesz szavazó.

Minden ember egyenlő és ennélfogva még hülyének lenni is van joga.

Majom Miklós Fan Club 2010.04.12. 10:14:58

minden fasz bekerült a parlamentbe, tehát végül is nekik lett igazuk, nem?

ari-pari 2010.04.12. 10:17:10

Hát én is bizonyos vizsgálatot végeznék, hogy ki alkalmas szavazásra.Hihetetlen, hogy mennyi sőtét ember van.

M11an 2010.04.12. 10:18:57

@Escobar888:

És azt se felejtsük el (hogy folytassam gondolatmeneted), hogy az ország 1/3 része totál álomvilágban él, és tövig bevette Orsós Viki falloszát.

ari-pari 2010.04.12. 10:18:59

Ja és a sőtétséget nem a párt mellé tévő x-re értem, hanem egyéb problémákra. Most volt alkalmam észlelni dolgokat.

Doubledeceker 2010.04.12. 10:22:43

@ari-pari:

Szép gondolat, de ne feljesd el, hogy képviselő bárki lehet. Nem kell hozzá diploma, de nem is ez a baj, semmihez sem kell hozzá érteni....

Magam részéről egy kötelző kurva kemény 1 vagy 2 éves képviselőjelölt tanfolyamot tartanék elképzelhetőnek, ahol a jelöltek megismerhetik az ország működését, a költségvetés működést és a többit.

Na de mi alapján döntenél, hogy ki szavaz ki nem? Roma nyugdíjas nem szavazhat?

pioker1933 2010.04.12. 10:24:28

A Fidesz baloldali és korrupt.
Az Mszp baloldali és korrupt.
Az LMP baloldali és még nem találtak olyan ügyet mely bizonyítaná hogy korrupt.
Az MDF súlytalan, egocentrikus és korrupt.
A Jobbik jobboldali ostoba és korrupt.

Hát kire szavazzon itt a normális liberális jobboldali szavazó?

Sajnos én otthon maradtam a szavazásnál, de most már bánom, hogy nem vártam 7 órát arra, hogy egy termetes faszt rajzoljak ezeknek!

monyon le 2010.04.12. 10:32:55

@Nandi29: Hogy ki a fasz vagyok! Az a fasz ki élt választási jogával! Az az elvetemült állampolgár, aki igen is le ment szavazni (lelkiismerete, legjobb tudása és Állampolgári kötelezettségét gyakorolva). Ez vagyok én!
És ha megkérded , csak így foghegyről idehányva, hogy ki a fasz vagyok én hogy megmondjam... Figyelj nem mondom meg, én csak feltettem egy elméleti kérdést, de ha ennyire nem értelmes kérdést tetem fel, akár neked vagy akár magamnak, nem is kell rá reagálnod. Verbálisan nem vagyunk egy súlycsoportban, de Te is mint én is itt élek, nevelem (nevelném) gyermekeimet, tisztelem becsülöm támogatom szüleimet és ami a legfontosabb Itthon érzem magam Magyarországon. Mert ide születtem ez a hazám!

ari-pari 2010.04.12. 10:35:59

Az LMP, ma reggel ismerte be, hogy vannak köztünk volt SZDSZ-esek. Hát itt mire gondolsz? Na meg egy új pártnak miből volt ennyi pénze kampányolni? Gondolom kaptak megfelelő apanázst hozzá. Szóval hova kéne tenni az x-et. De nem akarok mélyebben belemenni, mert állítólag még 2 hét kampány csend van.Énn mindig arra teszem, aki kevésbé árt.

Doubledeceker 2010.04.12. 10:43:09

@monyon le:

Jól van nem eszik olyan forrón a kását.

CSak azt kell látni, hogy ehhez is joga van az embereknek, tény, hogy az ilyen dologtól semmi sem lesz rosszabb vagy jobb. De az is tény, hogy a jelenlegi paletán nincs igazán jó választás.

DE bizzunk abban, hogy a most felhatalmazott kis geci hitlerszerű csávó, tényleg jót fog tenni, és könnyebben és jobban fogunk élni, kevesebb korupcióval, és ha ez valóban így lesz, akkor 4 év múlva kevesebben fognak faszt rajzolni, és talána kis geci is elveszít egy két ronda jelzőt neve mellől.

LakatosWinnetou 2010.04.12. 10:44:23

@pioker1933:
Ezeknek? Tudod kinek rajzoltál faszt, jógyerek?
A szavazatszámláló biztosoknak. Őket aztán nagyon meghatod a frappáns rajzoddal.

Eleve rossz a feltételezés, hogy ezzel bárkinek bármit üzenhettek. Lesz pár értékelhetetlen szavazólap, ennyi.

Bajotok van a pártokkal? Írjatok emailt ugyanilyen lelkesedéssel. Akár személy szerint Gyurcsánynak, Orbánnak, Vonának, Dávidnak, vagy akinek csak akartok. Ha párezren írtok, akkor annak lesz nyoma a sajtóban is.
Mit vártok, a híradóban benne lesz, hogy faszoztok a szavazólapon? Ezzel az erővel azt is kitalálhattátok volna, hogy egy óvatlan pillanatban kitörlitek a szavazólappal a seggeteket. Csak nehogy ötletet adjak.

Szánalmas.

Flúgatlan 2010.04.12. 10:45:55

@szürke_tag: "Úgy látom te már a neveddel is hazudsz."

Hát,... Hogy ki a flúgos az nézőpont kérdése. A magam szemében nem vagyok az, ezért szerintem flúgatlan vagyok. Így nevem semmiképp nem hazugság, legfeljebb tévedés. ;-)

De meg is lennék sértve, ha a faszrajzolgatók normálisnak tartanának! :-)

(A pontosítás kedvéért: a direkt érvénytelenül szavazás gondolatát el tudom fogadni. Juthat valaki ilyen álláspontra, mégha én meggyőződésből szavaztam is valakikre, akiktől a legjobb kormányzati munkát remélem. A kifejezés stílusa elfogadhatatlanul primitív számomra.)

Doubledeceker 2010.04.12. 10:53:03

@monyon le:

NA de ez is a lényg, majdnem mindegy ki van kormányon ha teszi a dolgát, sőt ha jól teszi a dolgát.

Bizakodjunk, nem komálom a kiscsávót, de nagyon bítzom benne, hogy jót fog tenni, nem igen van más. S ha jól fog dolgozni, még lehet meg is kedvelem, bár ez sem biztos, mert a jó döntés és jó cselekedetek még nem teszik szerethetővé számomra a stilust, de elismerést kiválthat belőlem.

Hajrá Magyarország, hajrá új kormány, még ha kicsit savanyú is, de a miénk.

millesei (törölt) 2010.04.12. 10:57:00

Ez a faszrajzolási mozgalom elég kontraproduktív lett. Egyrészt többen adtak le érvényes szavazatot abban a hiszemben, hogy ha rajzolnak egy faszt is, akkor már érvénytelen lesz. Másrészt, amint az fent látható, sokan nem bírják felfogni, hogy itt nem az obszcenitás a lényeg, hanem az érvénytelenség, és az sem jött át mindenkinek, hogy ez mire is jó. Ki tudja mennyivel lehetett volna több, ha nem a faszrajzolás terjed el, hanem a fehér négyzet.

Szerényebb képességűeknek ajánlanék egy összehasonlítást: mikor nem lenne jogom kritizálni a kormányt, ha otthon maradok, vagy ha elmegyek és akárhogy szavazok (akár érvénytelenül is)? Vajon mi lehet a különbség? Másrészt meg nyugi, már megvan az eredmény, nyert a fidesz, és bent van a gyógyabbik is, tiétek a pálya.

Az azért látszik, hogy kb. ugyanannyian szavaztak érvénytelenül, mint 4 éve, és a szavazólapokat elnézve nem lett jobb a véleményem a magyar intelligenciáról. Itt most nem a faszokra gondolok, hanem hogy sokan mennyire nem tudták, mitől lesz érvénytelen.

Viszont az akció eredménye 2-3%-nál amúgy sem lehetett volna több. Ez szomorú, mert az emberek nagy többsége még mindig iszonyúan naív. Szépen megeszik a szaros kenyeret, meg a fosos kenyeret, mert azt hiszik a finomabbikat választották a kettő közül és nem tűnik fel nekik, hogy pl. Dániában szalámis kenyeret esznek. De ez egy ilyen ország, remélem a következő választáskor már nagyon messze leszek innen.

Escobar888 2010.04.12. 10:58:15

@M11an:
Mert 8 évig olyan jó volt, hogy nem volt nehéz.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.04.12. 10:59:54

Mint állampolgár, fontos számomra a szavazati joggal való élés. Mint állampolgár, fontos számomra, mi lesz az ország sorsa az elkövetkező 4 évre. Sokan nem egy pártra szavaztak, hanem egy másik ellen, annak ellenére, hogy a "választott" párttal és annak programjával nem tud azonosulni. 2 rossz közül választani miben jobb, mint demonstrálni, mennyire értelmetlen ezekre a pártokra szavazni? Aztán persze megint menni fog a nyálverés, 1-2 év után meg az agy-reset, hogy "hát ezeket nem én szavaztam meg". De bazz, TE szavaztad meg, úgyhogy most pofa be! Én inkább beadom úgy, hogy véleményt nyilvánítok, aztán lehet gondolkodni.
Ja, a szavazatszámlálóknak ez a dolguk, nekem meg kötelességem élni alkotmányos jogommal, mindenki döntse el, melyik előbbrevaló. Mellesleg engem ki sajnál, hogy dolgozok? (Megjegyzem, nem kell, én kifejezetten szeretem a munkámat.)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.12. 11:01:06

@józan': A józan a vezetékneved? Csak ha már itt hőbörögsz, hogy senki nem vállalja fel névvel.

@LakatosWinnetou: "Vagy névvel már nem menő, ugye?"

Neked is szép neved van.

Egyébként az érvénytelen, vagy fasszal szavazók
TÖBB MINT 1%-ot értek el!!

Talán "átmegy" valakinek az üzenet, aki szeretne állami támogatásban részesülni négy év múlva.

Brukk 2010.04.12. 11:02:37

Gratulálok.
Azt azért mondja el valaki, akkor hogy lehetséges az, hogy érdekes módon a Ti táborotok változott gyakorlatilag a legkevesebbet. Mindig ezen a nem egész 1% körül mozgott, mint ahogy most is.

Energon 2010.04.12. 11:05:11

meglátogattam az ilyen jellegű szavazatokat gyűjtő blogot is és szerintem a nagyrésze kamu. A fenti képek közül is csak egy van félbe hajtva, márpedig be kellett tuszkolni a lapokat a borítékba, márpedig az nekem csak úgy sikerült, ha 4be hajottam a lapokat. főleg a listásat vagy melyik volt a nagyobb. a másik oldalon vannak szavazatok dögivel, ott látszik, hogy nem sokon van hajtás nyoma, a pornóképesen van, de az is csak félbe van hajtva, úgy meg szerintem nem fér a borítékba. Azon kívül meg a színvonal 18 év alatti a legtöbb esetben. Kétségeim vannak a dolog hitelességéről, még ha több fényképezőgéppen/telefonnal készültek is a képek. Lehet, hogy van amelyik valódi, de nem hiszem, hogy mindegyik

Habiszti 2010.04.12. 11:08:02

szavasztok,

elmondom nektek az elejit a népmeesének :

1990 -ben , az akkori genszterváltás idején született a FISZ ( nem a nemzetközi síszövetség )
amely a Független Ifjúsági Szervezet (ál)néven kezdett nyomulni , azonban VALÓDI neve a mozgalomnak FASZVERŐ I.STENEK SZÖVETSÉGE - cél a fiktív , ( soha meg nem rendezésre kerülő ) Faszverő Világbajnokság megrendezése .... a sok sok kis PÖCS mind a Mi derivatívumunk :-)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.12. 11:08:13

@Energon: Zseniális Dr. Watson!

Tehát az az elmélet a helyesebb, hogy előbb összehajtogatják, beteszik a borítékba, kiveszik, majd hajtás nyomokkal együtt fényképezik....

Félbehajtva befér. Nem voltál szavazni? Vagy nem adtak borítékot?

Habiszti 2010.04.12. 11:09:40

szavasztok,

elmondom nektek az elejit a népmeesének :

1990 -ben , az akkori genszterváltás idején született a FISZ ( nem a nemzetközi síszövetség )
amely a Független Ifjúsági Szervezet (ál)néven kezdett nyomulni , azonban VALÓDI neve a mozgalomnak FASZVERŐ I.STENEK SZÖVETSÉGE - cél a fiktív , ( soha meg nem rendezésre kerülő ) Faszverő Világbajnokság megrendezése .... a sok sok kis PÖCS mind a Mi derivatívumunk :-)

millesei (törölt) 2010.04.12. 11:10:00

@LakatosWinnetou: Akárhány e-mailt lehet küldeni, a válasz ugyanaz a copypaste lesz. Ez nem fog átmenni semmilyen sajtóba, ráadásul nálunk a sajtó is ugyanahhoz a maffiához tartozik, mint a pártok. Az érvénytelenül szavazásnál viszont működhetett volna a kritikus mennyiség, nem tudni milyen eredménnyel, de több értelme van, mint abban bízni, hogy az e-mailemre személyesen orbán/gyurcsány fog válaszolni.

turospuliszka 2010.04.12. 11:10:08

fasszal szavazni alkotmanyos jog.amugy meg mikor mondja el az emebr a velemenyet a "demokraciarol" ha nem most

Pettyes Szfinx 2010.04.12. 11:10:44

@eml: Ez nem igaz. A szavazatszámláló bizottság elnöke és (talán) titkára az önkormányzat által küldött tag. Őket fizetik. A pártok delegáltjait pedig NEM! Ők egy büdös kanyit sem kapnak! Tudom, mert voltam párt által delegált szavazatszámláló bizottsági tag! Azért hülyeségeket ne terjessz már, ha kérhetem!!!

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.04.12. 11:11:11

Egyébként pedig ez az igazi parasztság: nem tudjátok tiszteletben tartani a másik véleményét, ha ő úgy gondolja, hogy otthon marad, vagy direkt elrontja a szavazólapot, az az ő saját dolga, nem a tied. Te megtettél mindent, ami tőled tellett, de ez olyan, mint erőszakosan megtéríteni a hitetleneket. Abból pedig láttuk, mi lett. Szóval türelem. Amúgy sem tudhatod, hogy aki elszabta a lapot, az mit tett civilként az országért, akár szervezetben, akár más formában.
Egy dolgot kiegészítésként: az egésznek lenne értelme, ha számolnák az ilyen, direkt rontott szavazatokat is, ugyanis ezzel ki lehetne fejezni a teljes politikai elit teljesítményét. Külföldön működik. Ez is.

Pettyes Szfinx 2010.04.12. 11:12:12

@Energon: De belefér. Én az A4-es lapot félbehajtva bele tudtam tenni az A5-ös borítékba. Mindkettőt. Simán.

kukatr 2010.04.12. 11:23:10

@Escobar888: alkotmányos jogom van szavazni, nem szavazni, érvénytelenül szavazni. aki ezt a jogot megkérdőjelezi, az nem akar demokráciában élni.

LakatosWinnetou 2010.04.12. 11:30:50

@ingenium rusticus:
1. Én nem rajzolgatok faszt.
2. A te neved is érdekes.
3. Akkor alapítsatok faszpárt(ot), ha szerinted ez a megoldás.
4. Mindenki azt csinál, amit akar. Magánügy. De ha már mást is erre buzdítasz, akkor az már az nem az.

Mr.Brooks 2010.04.12. 11:35:03

@Pettyes Szfinx: Ez így van!
Elnököt és néhány tagot (3) az önkormányzat kéri fel a munkára, ők kapnak érte brutto 15 rugót. A jegyzőkönyvvezető legtöbbször a polg.meteri hivatlból v vmelyik más közintézményből érkezik, külön pénzt tehát ő sem kap. Minden, a választáson induló párt delegálhat (megfigyelő) tagot a bizottságba, nálunk pl. mszp jobbik és fidesz is delegált. A feladatkörük hasonló a többi tagéhoz. Lehet szidni ezeket az embereket, és lehet irigyelni a pénzt tőlük, de elég komolyan megdolgoznak érte véleményem szerint. Reggel fél hattól este (minimum) kilencig, rengeteg féle feladatuk van, nem csak ott ülnek, ahogy Ti látjátok.
Amúgy nem kell köpködni, tessék jelentkezni a területileg illetékes polg.hiv-ban bizottsági tagnak...

LakatosWinnetou 2010.04.12. 11:43:47

@pszicho pete:
Ismétlem, mindenki úgy szavaz, ahogy akar, alkotmányos joga. Senki nem kérdőjelezi meg. Oda és azt rajzolsz, amit akarsz. Karácsonyra kérjél kifestőkönyvet.

Gúnyt űzni a választásból nem poén. Kurvára nem éritek el vele azt, amiben egyébként részben igazatok van. A módszerrel van gondom, nem az eszmével.
"Külföldön működik." Modasz egy konkrét országot, ahol fasszal szavaztak? Vagy pinával? Vagy hasonló módon?

Ezzel azokat sértitek meg, akik komolyan veszik a népszavazás intézményét.

Tiltakozzatok, egyetértek. De ne így.

belaneni 2010.04.12. 11:55:19

Javaslat a választások komolyabbá és felelősségteljesebbé tételére

1. A titkos szavazást el kell törölni

2. Ki kell deríteni, hány éves volt a legidősebb elkövető, aki a szavazólapjára brokit rajzolt. Ezek után a szavazásra jogosultság korhatárát efölé az életkor fölé kell emelni, mert az ennél fiatalabbaknál túl magas a brokizás előfordulásának kockázata

3. A brokizáson kapott állampolgárok (továbbiakban brokkerek) büntetése:

a.) minden brokker mellé nevelőszülőt kell kirendelni, aki szakszerűen tisztességre, komolyságra neveli pártfogoltját. Nevelőszülő lehet minden olyan büntetlen előéletű magyar állampolgár, aki már legalább egy szavazáson bizonyította érettségét és a győztes pártra adta le szavazatát. A nevelőszülő életkorának el kell érnie legalább a pártfogolt életkorának felét.

b.) a visszaeső brokkereket átnevelő táborban kell jobb belátásra bírni. Itt a bűntett súlyosságától (brokik száma, mérete) függően napi 8-24 órás foglalkozás keretében politikai kampányanyagokat kell tanulmányozniuk.

Enyhítő körülménynek számít, ha

- az elkövető a brokizás ellenére érvényesen szavazott

- az elkövető Tourette-szindrómában szenved

Ezekben az esetekben nevelőszülő kirendelésére nincs szükség, de a brokkert broki-motívummal díszített csörgősipka viselésére kell kötelezni

Nem számít enyhítő körülménynek, ha

- az elkövető a brokit kedves kis állatkának vagy egyéb szívmelengető ábrának álcázza, illetve vidám tavaszi színekkel dobja fel

- az elkövető ragaszkodik hozzá, hogy a lapon nem broki, hanem bráner, fasz, stb… látható. A szakadár csoportokra is ugyanazok a törvények vonatkoznak (lásd 1.sz. melléklet: a broki ábrázolási formái)

Kivétel nélkül minden brokizásban bűnösnek talált állampolgár köteles az összebrokizott szavazólap árát közmunkában ledolgozni! Amennyiben a későbbiekben szavazásra való jogosultságát visszanyeri, a szavazólap árát akkor is előre ki kell fizetnie.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.12. 11:57:13

@LakatosWinnetou: Majd te megmondod hogy?
Ne nyomjad már ezt a tekintélyelvű szar dumádat!
Kiből űzök gúnyt?

Talán az a nevetségesebb, hogy ezek a szerencsétlenek egy számtanpélda megoldására sem voltak képesek.
1 szavazó 3 perc. 3586 átjelentkezett szavazó + a helyiek, hány perc?

Látom a szövegértéssel is gondok vannak.
Egyszerűbben: Ideírnád a becsületes neved, ha már erre buzdítod a fasszal szavazókat?

Escobar888 2010.04.12. 12:24:38

@kukatr: A demokrácia sok sebből vérző rendszer. Csak használhatóbb a többinél.
Az a legnagyobb baj vele, hogy a hülyék is beleszólhatnak és evvel sikerült is az elmúlt 8 évet elbaszni egy ország életében.

LakatosWinnetou 2010.04.12. 12:47:51

@ingenium rusticus:
Konkrétan én, Kovács László, kurvára sértve érzem magam, de ezt jópárszáz konzervatív gondolkodású barátom is így látja, sőt, a liberálisak is, akik pl. az LMP-re szavaztak. Mindenki azt várja, hogy végre NORMÁLIS élet legyen már ebben az országban, és nem gondoljuk, hogy pont egy ilyen "jópofa" aktus hatására fog ez bekövetkezni, mint a faszrajzolgatás. De - mint már szintén mondtam - azt csinálsz bazdmeg amit akarsz.

Mostmár a pertuhoz csak a Te becsületes neved hiányzik. De ezt te úgysem fogod ideírni, ahhoz túl beszari vagy.
A szövegértéssel neked vannak problémáid, én nem azt írtam, hogy ide írja bárki is a nevét. Azt írtam, hogy név nélkül bátrak vagytok faszozni.

A választással kapcsolatos töketlenséggel kapcsolatban feljebb már leírtam a véleményem, számomra egyértelmű, kik a felelősek.

Viszont nem értem, mi ezzel számotokra probléma, ők így fejezik ki a nemtetszésüket, hogy szabotálják a szavazás menetét.
Ti meg az eredményességét.

randomburvi 2010.04.12. 13:02:06

Már külföldi blogokon is ott vannak a faszocskáink, meg is van a véleménye az embereknek. Szánalmas és szégyenletes. Nem kell szavazni. Otthon lehet maradni, lehet érvénytelen szavazólapot leadni..de ez? Igazi magyar virtus mi?..primitívek.

Dr Kangörény 2010.04.12. 13:03:39

Hajjaj, nekem van csak jogom fikázni az elkövetkező 4 évben!

Ugyanis ha rajtam múlt volna, ezek a nyomoroncok nem jutottak volna be a parlamentbe.

Egyébként a legkevésbé rosszra szavazni elég hülye dolog.

Pártét rajongani meg kezelendő elmebaj.

Dr Kangörény 2010.04.12. 13:06:13

@randomburvi: ki nem szarja le, hogy külföldön miért rinyálnak?

Éljenek itt pát évet, és ők is faszokat fognak rajzolni a szavazólapokra.

Big-B 2010.04.12. 13:20:40

Én egyszerűen csak beikszeltem az összes jelöltet és pártot. Így este minden eredménynek őszintén örülhettem :-)

Bougheau Tschichka 2010.04.12. 13:29:55

Aki fasszal szavaz, fasszá válik!

mbaye (törölt) 2010.04.12. 13:44:15

Feltűnt még valakinek rajtam kívül, hogy a FIDESZ elcsalta Szanyi Tibor mandátumát?
Direkt bejelentkeztettek egy csomó fiatal vidéki aktivistát a kerületébe, ahol 20 éve mindig a szocik győznek. Nyilván olyan vidéki körzetekből, ahonnan nem hiányoztak a szavazataik, mert elég erősek voltak (Debrecen).
Ez is csak azért tűnt fel nekem, mert a törvénymódosítás miatt csak egy szavazókörben szavazhattak a máshonnan átjelentkezettek, ezért lett nagy sorban állás hajnalig.
Enélkül is nyertek sok helyen, de Angyalföldön is ki kellett végezni a szocikat, ez volt a parancs a FIDESZ központból.
Nem szimpatikus megoldás.

A fasszal szavazás volt az egyetlen értelmes megoldás ezen a választáson.

kukatr 2010.04.12. 13:53:58

@Escobar888: amíg az egyéni képviselők visszahívása nem megoldott, addig a politikába lényegi beleszólási lehetőségünk nincs.

eml 2010.04.12. 14:02:47

@millesei:
A (faszrajzolás) kontraproduktivitása relatív. Én az eredményekért mentem fel a netre, és megakadt a szemem a Szavazz fasszal feliraton, így szereztem tudomást róla, hogy ez a 'mozgalom' -és másik 3-4 létezik.

És mindegy ki mit rajzol a szavazólapra, de ha pl 10-15% érvénytelen szavazat van, az elgondolkodtató. Megmondom őszintén, engem már az 54000 is nagyon elgondolkoztat, erre már lehet érdemes volna pártot szervezni.

Privát felmérésem ismerősök között:
MSZP 2
MDF 0
Fidesz 3
Jobbik 1
LMP 1
CIVIL 3

Érvénytelen 1
Otthon maradt, mert nem látott alternatívát 4
Egyéb ok miatt nem szavazott 2

Mindenki következtessen.

Ezek az adatok nem reprezentálják az ország lakosságát, de a kör életkor és iskolázottság tekintetében vegyes (19-68, 8ált-doktor)

Tényleg a faszolás nem elegáns, de borzasztó figyelem felkeltő.

pentye 2010.04.12. 14:09:42

szerintem az még nem akkora gond h faszt rajzoltak, beadhatták volna üresen is. ezek a szavazók úgy se tudtak volna dönteni. szavazólapbol meg eleve legyártottak eleget, sőt sajnos túl sokat is. arra senki nem gondol, hogy mennyibe kerülhetett ez meg mennyi fát vágtak ki ezért... Jó szerény véleményem szerint is elég gyenge ötlet a fasz, én a helyükben kicsit kreatívabb lettem volna. persze azt sajnálom, aki pl határozott céllal ment el, és állt sorba, amíg előtte kitudja hányan érvénytelenül szavaztak.

pentye 2010.04.12. 14:12:00

másik meg, ha bizonyos pártnak megvan a nyilvántartása arról, hogy kik szavaztak rájuk és kik nem. vajon arról van e nyilvántartásuk, hogy ki szavazott fasszal és ki nem?

atisbaba 2010.04.12. 14:43:32

Némelyik kommenttől hányni lehetne!
Undorító!
Ezeknek az undorító embereknek a véleménye számítson!?
Inkább ez elgondolkodtató!

millesei (törölt) 2010.04.12. 15:01:07

@eml: Igen, először én is megörültem, hogy végre címlapos lett egy szinte már mozgalomnak tűnő kezdeményezés az eredménytelenségért, de te is láthatod, mennyire ki bírnak akadni egyesek magán a szimbólumon. Még akkor is, ha esetleg egyetértenek. Én meg is értem, írtam is a faszosblogra, hogy ez pont ellenkező hatást fog kiváltani. Ha sikerült volna kitalálni valami szimpatikusabb mémet, akkor ki tudja hányan szavaztak volna így. Mert ugye az lmp, a fidesz, és a jobbik is azért lett ennyire erős, mert kurva nagy volt az elégedetlenség az emeszpével szemben. Nem akarok kombinálni, de az biztos, hogy több lett volna 1%-nál az érvénytelen, ha nem azt a csúnya kukit találták volna ki.
pfff

Szóval én is azt mondom, hogy 10-15% már ütött volna, de szerintem pont a faszozás állt (részben) ennek útjában. Ha valami emészthetőbb szimbólum terjedt volna el, akkor most azon lepődnénk meg, nem az lmp 7,5, meg a jobbik akárhány százalékán.

De nem tudom, már mindegy is. Mától úgyis jobb lesz minden. :)

millesei (törölt) 2010.04.12. 15:24:21

@millesei: Maga a mém tényleg elég sikeres volt, de egy kevésbé megosztó mémet meg meg lehetett volna támogatni máshogy. Pl. ha az index nem arról írt volna kétszer is, hogy ez mekkora baromság. Ne felejtsd el, hogy 4 éve is 50ezren voltunk, mindenféle szervezkedés nélkül.

Tényleg érdekes, hogy mennyire meglátszik az eredményen az elégedetlenség. A fidesz helyében figyelnék is erre, mert most csak 1 db lehetőségük van: jól kell csinálni.

Az én felmérésem is hasonló, csak 3 ex-emeszpés-jobbikossal, meg 2 érvénytelennel.

Zsola777 2010.04.12. 15:27:47

Most már érthető, miért volt olyan hosszú a sor: mert mindenki rajzolgatott...

főboszorka45 2010.04.12. 15:42:29

nem tudom, ez miért vicces?
nem tudok röhögni rajta, bocs

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.12. 15:42:52

@LakatosWinnetou: Persze.. Kovács Laci..:)

Én meg Kovács János vagyok, de szólíts nyugodtan
John Smith-nek.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.04.12. 16:05:49

@LakatosWinnetou: en.wikipedia.org/wiki/None_of_the_above. Látható, hogy jópár országban ez egy lehetőség, ugyanolyan opció, mint a pártok.
2. Azt, hogy ki mivel fejezi ki a nemtetszését, magánügy. Az, hogy benneteket ez miért zavar, már csak kifogás amiatt, hogy nem a tieteket választotta (vagy nem az ellenségetek ellen szavazott). Mert ugye ennek nyernie kell/annak nem szabad semmiképpen sem nyernie. Nyilván célszerű lenne egy egységes formába foglalni az "ellenállást", de mindenkinek joga van hozzá, gyakran több, mint azoknak, akik esetleg előzetesben vannak pl.
(És most hátradőlök, és élvezem a káoszt)

Pólópokol - David · http://polopokol.hu 2010.04.12. 16:12:53

Nem értem, mi baja va itt egy csomó embernek. Mindenki úgy szavaz, ahogy akar. Ha akar, akkor egy pártra, ha akar, akkor érvénytelenül, ha akar, akkor meg el sem megy szavazni.

Aki egy pártra szavazott, az örüljön annak, aki érvénytelenül, az meg örüljön annak.

Ez a demokrácia, nem?

ubu1 2010.04.13. 00:06:56

Egyes országokban működik kultúrátlan ez, mert lehet "mindenki ellen" szavazni. Így nincs szükség szándékosan érvénytelen szavazatra. És igenis van igény erre, tessék csak pl. a titoktörvényt vagy a rádiós botrányt megnézni, ami igazolja, hogy a két nagy rivális voltaképpen egy kutya. Igenis kell valami eszköz, amivel ki lehet fejezni a nemtetszést, a kisebbik rosszra szavazni nem elég.
Ami meg a kifejezés módját illeti, talán valóban nem a legkulturáltabb módot választottuk sokan. De mindenki tudja, hogy figyelmet csak az érdemel, amivel dugni vagy lőni lehet. Egy jó broki mindkettőre alkalmas. :-)
Én hiszem, hogy ha a feltorlódó sorok nem okoztak volna ekkora káoszt a szavazás végén, akkor kaphatott volna sajtóvisszhangot a kezdeményezés. Az más kérdés, hogy összeszámolni nem fogják a sok bránert, mert minden szavazókör önállóan számlál és brokis mező nincs a lejelentendő adatok között.
Egy fecske nem csinál nyarat. A dolognak akkor lenne komolyabb visszhangja, ha több százaléknyi szándékosan elrontott szavazat lenne. E mellett már a politika sem mehetne el, mint ahogy erre egy, a szavazzfasszal blognak nyilatkozó szakértő is utalt.

Alhazred 2010.04.13. 00:13:03

@Escobar888: "Az a legnagyobb baj vele, hogy a hülyék is beleszólhatnak",

erre remek példa vagy te is

farkinca 2010.04.13. 00:34:23

Hát én rég szórakoztam ilyen jól!
Köszönöm, őszintén, régen röhögtem ennyit.
De komolyan.
(és képes voltam regisztrálni azért, hogy ezt elmondjam)

Glg 2010.04.14. 10:41:55

@Nandi29: te miről beszélsz?
nem azt mondtam h aki nem szavazott azt meg lehet lopni stb... Hanem h aki nem szavaz, az az új kormány intézkedéseit ne szidja mivel nem élt a jogával h válasszon a felkínált lehetőségek közül. és ez kurvára így van. én nem voltam szavazni mert volt jobb dolgom is...meg amúgyis leszarom az egészet, de nem is fogok papmpogni.
süti beállítások módosítása