HTML


cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

Káromkodással a bullshitelő cégvezetők ellen

2008.01.20. 08:30 szily

"Hogy lehet egy ilyen sötét f***fej ebben a rendkívüli pozícióban?" HSZT idegeit egy cégvezetői megbeszélés roncsolta szét annyira, hogy a fenti, a firka határterületén mozgó művet hozza létre. Azért a határterületezés, mert az oldal inkább töredezett, átkozódó szövegfolyam némi ornamentikával díszítve, mint firka. Ugyanakkor szépen végigkövethető, hogy a művész a bal felső sarokban megkezdett virágos mezőtől hogyan jut el a jobb alsó sarok szöveges faszkorbácsozásáig, miközben a kompozíció centrumában ott lóg a grafikailag igénytelen Akasztott Menedzser. HSZT levele hajtás után olvasható.


Nos, nalam ez egy hetkoznapi atlagos meeting vegtermeke. Tobb tucat keszult mar, de meeting utan tobbnyire le szoktam daralni, mert attol tartok, ha nem igy teszek, az kitudodas eseten negativ fenyt vethet a karrierem fejlodesere. :) Ez meg csak 2 napos, most talaltam egyik dossziémban. :) Aztan meglattam a cerka blogot... gondoltam elkuldom. :) A mellekelt abra egy vezetoi megbeszelesen keszult, ami hol unalmas volt, hol verlazitoan idegesito. Tehat egy atlagos vezetoi megbeszeles, ahogy az lenni szokott. Nalunk ugyanis az osszes vezeto (tisztelet 3-4 kivetelnek) felulmulja a legtokeletesebb, legujabb fejlesztesu un. "bullshit generator"-okat is. Ilyen, es hasonolo szemelvenyek jutnak eszembe: "Strategiailag fontos momentum."
"Ugyfelbarat koltsegnoveles" <- ?????????????? "PR szempontbol fontos torekves" <- ?????????? Stb.
Hat ennyi voltam.

Udv: HSZT

3 komment

Címkék: trágár pusztítás betűk figuratív

A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr8302880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.01.20. 09:52:54

Ez egy általános emberi problémát fogalmaz meg ez a mű. Nagyon tetszik!

csigaszem 2008.01.20. 12:32:55

Gyanús, hogy ez a rajz már tudatosan a blognak készült... :)

Olive 2008.01.21. 21:08:42

:-D
Én ilyet lenem írnék!!
Én ahhoz gyáva vagyok én ezt a padtársam fülébe súgom, aki a szája csücskét lefele feszítve helyesel, a virágokat meg a moslygó arcokat meg hozzá halucinálom a 8 órás kínzásközben!!!
Volt már rá példa hogy a tanár meghallotta!!!
süti beállítások módosítása