HTML

cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

Szolid szeretkezés az első firka-reklámfilmben

2008.02.29. 11:26 szily


Nem óra, vagy értekezlet alatt készült, de a szellemi rokonság tagadhatatlan. Judit küldte el nekünk a héten tartott Külügyi Börze garázsban készült reklámfilmjét, ami egyértelműen a firkavilágból táplálkozik, mármint motívumaiban. Ez nem egészen firka, de majdnem, mert rajzoltuk és nagyon kész lett - írta Judit. Egyetértünk.


Szerintunk: (5/5)
Szerintetek: (2,8/5)

8 komment

Címkék: reklám animáció ember figuratív


A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr22359226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.02.29. 19:42:53

Én sajnálom hogy hülye vagyok, de nem értem.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2008.03.01. 11:50:18

Szóval felszedte a pesti csajt, és másnap Londonban ébredt?
Én miért nem találkozok soha ilyen szex után más városokba teleportáló csajokkal??? Ha másnap a Seychelle-szigeteken ébredek, lehet, a kölyök is meg lenne bocsátva :)))
süti beállítások módosítása