HTML

cerka

"Mindig is tudtam, hogy a meetingek nem azt a célt szolgálják, ami miatt állítólag összehívják őket, de most már azt is tudom, mi ez a cél: a művészet." K.N. , kubista projektmanager

Friss topikok

Pszichológust a nonfiguratív firkálóknak!

2008.01.17. 14:28 szily

Gábornak remek ötlete támadt. Annyira remek, hogy már el is kezdtük keresni a megfelelő szakembert. Ha pszichológus vagy, és kedvet érzel egy fizetéssel nem járó, ugyanakkor igen szórakoztató munkához, olvasd el az alanti levelet, majd jelentkezz a jobb hasáb teteje felé látható mailcímen.

Én csak nonfiguratív dolgokat szoktam firkálni s gyakran felteszem magamnak a kérdést egy hosszú telefonbeszélgetés közben megejtett firka után hogy erre mit mondana egy pszichológus. :) Ha ennek a blognak lesz nonfiguratív firkákat gyűjtő része is akkor érdekes lenne egy pszichológus folyamatos kommentje a firkák tulajdonosairól.

Csak úgy.

Szép napot!

Gábor

5 komment

Címkék: szolgálati közlemény nonfiguratív


A bejegyzés trackback címe:

https://cerka.blog.hu/api/trackback/id/tr99300884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2008.01.17. 14:36:13

en pl nonfigorativ rajzokkal fogom szorni ezt a blogot. de minden pszichologus-hallgato ertekeleset szivesen vennem.

forumuser 2008.01.17. 16:51:32

Én is nonfiguratív dolgokat rajzolok. Állítólag kreatív vagyok.

yokli 2008.01.17. 17:14:18

fú, ez dejó ötlet! én is majdnem mindig nonfig-t rajzolok, bár az igazsághoz hozzátartozik, h. olyan botkezem van, hha valami figuratívat is rajzolok, az külső szemlélő számára nonfig.

Olive 2008.01.21. 21:18:59

... most bánom cska igazán, hogy kidobtam egy az egybe a füzeteimet... ÍÍÍÍ!!!

rexter 2008.01.25. 22:55:47

mivel nemok rajzolni ezert en is nonfigurativ vagyok. ilyen dolog engem is erdekelne :)
süti beállítások módosítása